مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:502022-12-26اجتماعي

اخبار کوتاه| از کمک رسانی رییس پلیس راه سمنان در برف تا اخبار خوش علمی


روایت تلاش رییس پلیس راه استان سمنان در برف برای کمک به مردم، برگزاری کارگاه آموزشی رفتار حرفه ای در کسب وکار در شاهرود، اخبار علمی و .

را در بسته اخبار کوتاه فارس سمنان بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی، رییس پلیس راه استان سمنان با حضور در محور شهمیرزاد- کیاسر، از نزدیک وضعیت تردد در جاده را کنترل و همچنین با امدادرسانی و بستن زنجیر چرخ برای خودروهای در برف مانده اقدام کرد.

با توجه به پیش بینی های به عمل آمده از خروجی سامانه های هواشناسی، کلیه راهداران و رانندگان این استان عملیات برف روبی و نمک پاشی را آغاز کرده اند و همچنان مشغول اقدامات لازم برای برقراری تردد ایمن در راه ها هستند.

سامانه بارشی شهرستان های سمنان، دامغان و مهدی شهر را تحت تأثیر قرار داد که این امر موجب شد، بخشی از توان لجستیکی برای خدمت به کاربران جاده ای به کار گرفته شود و بیش از 70 نفر راننده و راهدار با استفاده از 50 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین تمام توان خود را به کار گرفتند تا هیچ راهی مسدود نشود.

برگزاری کارگاه آموزشی رفتار حرفه ای در کسب وکار در شاهرود رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان شهرستان شاهرود از برگزاری اولین کارگاه آموزشی رفتار حرفه ای در کسب وکار در شاهرود خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار کوتاه| از کمک رسانی رییس پلیس راه سمنان در برف تا اخبار خوش علمی

اخبار کوتاه| از کمک رسانی رییس پلیس راه سمنان در برف تا اخبار خوش علمی